פוסטים אחרונים
איך לבחור גריינדר
איך לבחור גריינדר

איך לבחור גריינדר

כאשר אנו צורכים מריחואנה, כמעט כל שיטת צריכה תהיה כרוכה בשימוש בגריינדר. בין אם מדובר בגלגול ג'וינט, אריזת קערה או בישול של מאכלים מסוימים, סביר להניח שתצטרכו להשתמש במטחנה בשלב הראשון כדי לשבור את הניצנים.

ולמרות שחלקם עשויים לזלזל בחשיבות השימוש במטחנה הנכונה, העובדה היא שהמטחנה שתבחר יכולה ליצור או לשבור את חווית העישון שלך, בצורה מטפורית ומילולית כאחד.

מטחנה טובה היא כזו שמפרקת את הניצנים באופן שווה, מבלי להשאיר חתיכות ענקיות של ניצן, או להיפך, מבלי להפוך את פרחי העשב שלך לאבקה.

אז אם עדיין אין לכם גריינדרים ואתם מחפשים מדריך לקנייה נכונה נחתתם במקום הנכון.

מהו גריינדר ולמה הוא מיועד?

אם יצאתם טריים מאוד מהתנור בתרבות הקנאביס ועדיין אינכם מודעים למה זה מטחנת עשבים, אל תפחדו לשאול, יש לנו את התשובה עבורכם.

מטחנת עשבים היא מכשיר קטן, בדרך כלל בעל צורה עגולה, המשמש לפירוק כל מיני עשבי תיבול, כגון טבק או מריחואנה. הכלים האלה הובאו כדי להקל על חיינו, בימים שלפני המצאת המטחנות, אנשים היו משתמשים בידיים או במספריים כדי לטחון את עשבי התיבול שלהם.

הידעתם שהמטחנה הראשונה שנוצרה הייתה בשנת 1905? זה היה על ידי זוג בחורים אוסטרלים שגרו בויקטוריה. הם ביקשו את הפטנט ב-19 באפריל של אותה שנה, יום אחד לפני 20/4, צירוף מקרים? אל תחשוב כך.

ולמרות שהמטחנות הראשונות נוצרו עוד ב-1905, לא הרבה השתנה מאז. כן, חלו כמה שינויים עיצוביים ואסתטיים גדולים אבל חוץ מזה, הדברים עדיין מתנהלים באותו אופן, המנגנון עבד מההתחלה אז למה לשנות אותו?

איך בוחרים את הגריינדר הנכון?

למרות שקניית מטחנה עשויה להיראות לא רלוונטית מדי, זכור שתשתמש בחפץ זה על בסיס יומי, אולי אפילו יותר מפעם אחת ביום. לכן, תרצה לוודא שהמטחנה שאתה קונה היא טובה. אבל מה בעצם הופך מטחנה למטחנה טובה?

מטחנה טובה היא כזו שטוחנת את עשבי התיבול שלך באופן שווה, לגודל קטן אך לא כל כך קטן עד שהגראס שלך סותם את הג'וינט כשאתה מנסה לעשן אותו.

אבל כשמדובר במטחנות, למרות שזה יכול להיראות משהו די קל לרכוש אחד, יש כל כך הרבה אפשרויות בשוק, משתנות בהיבטים שונים כגון:

  • גודל;
  • חוֹמֶר;
  • מִשׁקָל;
  • לִבנוֹת;
  • מספר השכבות ועוד.

לכן, על מנת לבחור את המטחנה המושלמת עבורכם, תצטרכו להבין את ההבדלים בין כל אחד מההיבטים הללו.

קחו בחשבון את גודל המטחנה
אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני רכישת המטחנה שלך הוא גודל המטחנה, הגודל כן קובע.

לפני שאתה בכלל מתחיל להשוות בין גדלים שונים של מטחנה, אתה צריך לחשוב על השימושים שאתה מתכנן לתת למטחנה שלך. האם אתה מתכנן לסחוב את המטחנה שלך לכל מקום, מה שהופך אותה למטחנה ניידת? או האם תעדיף להשתמש במטחנה שלך בסלון או בחדר השינה שלך בבית?

אתה רואה לאן אנחנו הולכים? מטחנות גדולות וניידות לא ממש הולכים יד ביד נכון?

מטחנות גדולות יותר מתורגמות בדרך כלל גם למשקל כבד יותר, אז אם אתה מתכוון לסחוב עליך את המטחנה שלך לכל מקום, אלא אם כן אתה רוצה להוסיף חצי קילו לתיק שלך בכל פעם שאתה יוצא מהבית, אנו מציעים לקבל מטחנה קטנה יותר.

כשמדובר בגדלים של מטחנה, הם מגיעים בכל מגוון שאתה יכול לדמיין, ממיקרו, זעיר קטן ועד גדול במיוחד ואקסטרה-לארג'. כלל כללי יהיה, קנה כל גודל מטחנה מועדף כל עוד מדובר במטחנה ביתית, ושאף לגדלים בינוניים עד קטנים אם אתה מתכוון להפוך אותו למטחנת רחוב.

מספר החתיכות והתכונות

כאשר אנו אומרים את מספר החלקים אנו מתייחסים לשכבות שיש למטחנה שלך, לכן, למספר התכונות. ככל שהמטחנה שלך יותר שכבות, כך יהיו לה יותר תכונות (וסביר להניח שהמטחנה שלך תהיה כבדה יותר).

מטחנות מגיעות בדרך כלל מ-2 עד 5 חתיכות, 2 הן המטחנה הפשוטה ביותר ו-4 מגיעות עם מספר תוספות. בואו נסביר את התכונות של כל תא.

מס׳ תאים בגריינדקFeatures and utilities
2 חתיכותרק טחינה
3 חתיכותחתיכת הטחינה, בתוספת תא לאיסוף גראס טחון או איסוף קייפ ואבקה.
4 חתיכותטחינה, בתוספת תא לאיסוף עשבים טחונים, ושכבת קיף וצבירת אבקה.
5 חתיכותטחינה, בתוספת שכבת גראס טחינה, מפלס אבקה וקיף, ותא סודי לאחסון מקקים או ניצנים קטנים.

במטחנות דו-חלקיות, תוכל להרוות את הצורך לטחינה בלבד. מטחנות בשלושה חלקים יספקו את התכונה הנוספת של איסוף העשב הטחון על תא אחר לגישה קלה יותר בעת גלגול.

מטחנות ארבע חלקים הן יוקרתיות בתכונות, המשלבות את כל אלו שהוזכרו קודם, בתוספת מקום נוסף לאיסוף קייפ או אבקה טעימים וחזקים. מטחנות של חמישה חלקים, לבסוף, מגיעות עם תא סודי בדרך כלל לאחירת ניצנים קטנים, מקקים שנותרו או כל דבר קטן אחר.

המשקל משנה רק לגבי מטחנות

משקל הזמן היחיד שאמור להיות חשוב הוא לגבי מטחנות עשבים. כפי שציינו בעבר, זכור את השימוש שתיתן למטחנה העתידית שלך כדי למנוע מעצמך כאב ראש.

סביר להניח שתצטרכו לרכוש מטחנה ניידת שתשא אתכם לכל מקום שאליו אתם הולכים, לכן היצירה שלכם בהחלט לא צריכה להיות כבדה מדי עד שהיא תהפוך למשקל על הגב שלכם.

עם זאת, אם אתה מחפש לקנות מטחנה לשימוש בבית, תתעלם מהנקודה הזו. בדרך כלל, משקל המטחנה קשור מאוד לגודלו, למספר השכבות, ובאופן ספציפי, לחומר המבנה.

בחירת החומר הנכון
בשלב זה, בטח הבנתם עד כמה חשוב לזכור את המשקל והגודל של המטחנה שלכם. לגבי המשקל, היבט אחד משפיע הוא מאיזה חומר המטחנה שלך עשויה.

החומר של המטחנה שלך חשוב לא רק לגבי המשקל אלא גם לאיכות הגאדג'ט. וקחו בחשבון שככל שהחומר טוב יותר, סביר להניח שהמטחנה תעלה יותר, אבל מכיוון שמדובר בהשקעה לטווח ארוך, זה לגמרי שווה את זה.

מטחנה אידיאלית ואיכותית היא כזו שעמידה בפני כל דבר, ריסוק, נפילה וכו' וכו'. חומר המטחנה האהוב עלינו הוא אלומיניום בדרגה גבוהה, חזק כמו אבן ויחזיק מעמד לנצח, או עד שתאבד את זה. גָבוֹהַ.

עם זאת, מטחנות אלומיניום הן האופציה הכבדה ביותר, אז כוונו לטחינה בינונית עד קטנה כדי למנוע מהמטחנה להיות כבדה מדי. חלופה נהדרת נוספת של חומרי מטחנה היא פלסטיק ABS (אקרילוניטריל בוטאדיאן סטירן). אלה די עמידים לרעת זמן ושימוש והם קלים במיוחד במשקלם.

חומרי מטחנה זולים יותר כוללים פלסטיק, אקריליק או עץ. ובדיוק כמו רוב הדברים הזולים, הם יכולים להיות טובים בהתחלה אבל בטווח הארוך, הם לא יהיו עמידים כמו מטחנה טובה ובקניית מספר מטחנות זולות בסופו של דבר תוציא עוד יותר כסף.

האישיות של המטחנה שלך, A.K.A העיצוב

היבט אחרון חביב שיש לקחת בחשבון לפני רכישת מטחנה הוא העיצוב שלה.

לא, העיצוב לא לא רלוונטי, אתה תשתמש בחפץ הזה כל יום במשך זמן רב, אם לא את שארית חייך, דרמטי. לכן, אולי תקבל משהו שהוא לא רק שימושי אלא גם דומה לטעם האישי שלך.

אם עדיין היינו תקועים בשנת 1905, שם העיצוב אכן היה ההיבט הפחות חשוב של מטחנה, היינו מקבלים את זה. אבל עכשיו אנחנו חיים בעולם מוקף בעיצובים המתאימים לטעמו של כל אדם.

התפרע ובחר במטחנה צבעונית תוססת, אולי מתכתי או הולוגרפי אפילו. צורות ודפוסים מטורפים? הם יתקבלו בברכה! אל תצמצמו את החיפוש בכל הנוגע לטעם אישי, אחרי הכל, סוג המטחנה שתשלפו כשאתם מגלגלים ג'וינט עם מישהו יכול לספר עליכם הרבה.

הראה לי את הגריינדר שלך ואני אגיד לך מי אתה.

בשורה התחתונה

עולם מטחנות העשבים יכול להיות מורכב ופשוט באופן פרדוקסלי בו זמנית.

כל מה שתצטרכו לקחת בחשבון הוא שהטוחן שאתם טוחנים ייקח חלק באנקדוטות עתידיות רבות, לכן חשוב שתבחרו באחד שאתם חושבים עליו בחיבה ונהנים להשתמש בו.

אל תשכח להגיב על סוגי המטחנה האהובים עליך למטה!

אודות לירן אלידומי

נעים מאוד, לירן אלידומי. מקדם ובונה אתרים מראש העין, אוהב לטייל, לצחוק ולאכול, (קרניבור) אני חושב שאוכל הוא אחד מתענוגות החיים ולכן גם הבלוג הזה של האוכל, תמצאו כאן מגוון רחב של מתכונים החל מעופות, בקר, דגים, קינוחים ועוד.

שווה בדיקה

איזה ציוד לקנות לחדר כושר

איזה ציוד לקנות לחדר כושר

בעת הקמת חדר כושר, הציוד שאתה צריך לקנות תלוי בגורמים שונים, כולל גודל החלל, התקציב …

כתיבת תגובה