סוגי שלטים ומה היתרנות שלהם, שילוט חיוני לעסק שלך מכיוון שהוא מייצג את המותג שלך, עוזר לשווק את המוצרים שלך ומתקשר עם הלקוחות שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של שלטים, לכל אחד מטרה מסוימת. שילוט יכול להניע מכירות, להגביר את נאמנות המותג, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהבדיל אותך מהמתחרים שלך בשימוש נכון.
סגנונות השילוט משתנים מתעשייה לענף. ומכיוון שהשילוט מעביר מסרים עדינים אך חיוניים, חיוני לבחור סוגי שלטים מתאימים לעסק שלך. בבחירת התמונות או הלוגו הנכונים, יש צורך לחשוב גם על אותיות, ערכת צבעים, גודל, נראות וכיצד סגנונות שילוט יכולים לייצג את ערכי הליבה שלך. בסופו של דבר, הצרכנים יקשרו את השילוט שלך עם המותג שלך.
בחירת שילוט לעסק היא השקעה משמעותית. אבל כלי הפרסום והשיווק המצוין הזה יעיל רק אם אנשים ולקוחות יכולים לראות אותו ולהבין את המסר שלך. לכן ריכזנו מדריך מועיל לסגנונות השילוט השונים וכיצד להשתמש בהם.
מאמר זה יעזור לך להבין את היתרונות של שילוט ואת השיטות המומלצות עבור השלטים הקמעונאיים שלך.
מהו שילוט?
שילוט הוא כל סוג של תצוגה ויזואלית המשמשת להעברת מידע. לדוגמה, שלטי מידע עסקיים יכולים לעזור לאנשים לקבל החלטות, לדעת כיצד לפעול או לספק עצות. סוגים אחרים של שילוט משפיע יכולים להכיל מידע שיווקי כדי לעודד את הקורא לגבי היתרונות של מוצר או שירות.
סימנים עסקיים הם לרוב האינטראקציה הראשונה שיש ללקוח פוטנציאלי עם חברה. לדוגמא, שלטים חיצוניים לעסקים או שילוט חלון ראווה מייצגים בדרך כלל את תדמית המותג. יכול להיות גם שילוט במטרה לפתות צרכנים להיכנס לחנות. לרוב סוגי המתחמים הקמעונאיים יש שלט קיר או שלט מוט.
Business Sign יכול גם להשתמש בצורות שונות של מדיה כדי לתקשר עם צרכנים. סוגי השילוט יכולים לכלול שלטי אנדרטה, שלטי איתור דרך, שלטי עמודים ולוחות מדרכות A-frame. שילוט דיגיטלי הוא הצורה החדשה ביותר של הצגת מידע. זה יכול לכלול מסכי LCD, שלטי חוצות LED ענקיים או תצוגות נייר אלקטרוניות.
סוגי שלטים קבוצות עיקריות
ניתן לחלק את כל סוגי הלוחות לפרסום לחמש קבוצות עיקריות – שילוט דיגיטלי, חוץ, מידע, משכנע ותואם.
שלטים דיגיטליים
הצגת תכני מולטימדיה (שלטים מוארים) או סרטונים היא אחד מסוגי השילוט הטובים והיעילים ביותר. זה פשוט לשנות מסרים או פרסום בהתאם למטרות השיווק שלך. עם זאת, שלטים דיגיטליים אינם מוגבלים להצגת תמונות חזותיות. לצגי מסך מגע יש שימושים רבים ליצירת קשר עם לקוחות. לדוגמה, מסכי מגע דיגיטליים יכולים לשמש לאיתור דרכים, אינטראקציה עם מדיה חברתית או הצגת המוצרים שלך.
שילוט חיצוני
שלטי חוץ הם סוג השילוט החשוב ביותר של העסק שלך. שלטי חוץ שמים את החותמת שלך על המקום שלך. אבל שילוט חוצות אסטרטגי יכול לעשות יותר מאשר להגיד לצרכנים לאן ללכת. מגוון סגנונות שילוט יכולים להיות כלים יעילים לפתות לקוחות דרך הדלת שלך.
שילוט מידע
שלטי מידע נחוצים בדרך כלל כדי לעזור ללקוחות לנווט את דרכם בבניינים או באזורים חיצוניים. כאשר לקוחות יכולים למצוא את מה שהם מחפשים בקלות, הם יבלו יותר זמן בחנות ויש סיכוי גבוה יותר לחזור. שלטים אינפורמטיביים יכולים להיות בגובה העיניים, על משטחי שולחן, מחוברים לתקרות או בחלונות.
שילוט משכנע
שילוט בשפה משכנעת עוזר להשפיע על התנהגות קניות ומקדם מכירות דחף. סימנים משכנעים אלו יכולים להפנות צרכנים למוצרים חדשים, להציג פריטים חדשים או לפרסם מבצעים מיוחדים.
שילוט תואם
התקנת שילוט כדי לעמוד בחוק האמריקאים עם מוגבלויות (ADA) היא חיונית כדי להפוך את הביקור במקום שלך למהנה עבור כל האנשים. שילוט אינפורמטיבי יכול ליידע אנשים עם מוגבלויות לגבי תכונות נגישות או אזורים המיועדים לאנשים עם צרכים מיוחדים. כמו כן, שלטים הכוללים ברייל ותווים למישוש חייבים להיות בכל חללים פנימיים ולעמוד בהנחיות ה-ADA.
סוגי שלטים ולמה הם משמשים
להלן אפשרויות השילוט השונות בהן תוכל להשתמש כדי להגביר את המכירות, לשפר את חווית הלקוח ולספק שירות טוב יותר ללקוחות שלך. להלן עשרה סוגים שונים של שלטים ושילוט חוצות שיכולים להועיל לעסק שלך.
שלטי חלונות
לתצוגות ויזואליות בחלונות יש מגוון רחב של יישומים. בדרך כלל, הגרפיקה והאותיות מודפסות על ויניל או ויניל מחורר ומקובעות לחלון הראווה. המגבלה היחידה עם שימוש בשלטי חלונות ויניל הוא הדמיון שלך. כמו כן, שלט חלון מושך מבחינה ויזואלית יכול להפוך לתפאורה של חלון הראווה שלך.
שלטי עמוד
שלט עמוד בדרך כלל יושב על גבי עמוד ויכול להציג שילוט בצורה, גודל וגובה לפי בחירתך. לדוגמה, שלטי עמודים יכולים להפנות לקוחות לעסק מסוים או לפרסם מגוון עסקים במתחמי קניות או בפארקי משרדים.
שלטי אנדרטה ובית כנסת
שלטים לבית נכסת ושלטי אנדרטה הם שלטים עצמאיים היושבים נמוך לקרקע או בגובה העיניים ובדרך כלל יש את שם העסק או המפעל או הנחיות.
מכתבי ערוץ
אותיות ערוץ הן דרך מצוינת להציג את השם או הלוגו של הארגון שלך. אותיות ערוץ יכולות להשתמש בתאורת הילה, נורות LED, תאורת ניאון או תאורת זרקור.
שלטי עמוד
כפי שהשם מרמז, שלטי מוט הם סוג של שלט המחובר למוט זקוף. שלט המוט מציג בדרך כלל רק את שם החברה והוא מועיל לארגונים שבהם שלטי עמודים אינם מעשיים.
שלטי מדרכה A-frame
שלטי מדרכה A-מסגרת אידיאליים לעסקים שיש להם חלון ראווה ברחוב. שלטי מסגרת הם מגוונים מכיוון שאתה יכול למקם אותו בכל מקום שאתה צריך. אתה יכול להשתמש בסוגים אלה של שלטים כדי ליידע על שעות פתיחה, מבצעים, הנחיות. עבור מסעדות, שילוט A-frame משמש בדרך כלל עבור שלטי תפריט.
גרפיקה של רכב
השילוט הנייד האולטימטיבי לעסק שלך הוא להדפיס כלי רכב עם שם העסק שלך, לוגו ומידע אחר. פרסום זה במובייל הוא חסכוני לפרסום העסק שלך בהשוואה לסימנים אחרים. אתה יכול למתג גרפיקה של רכב עם שלטים מיוחדים כדי לקדם את החברה שלך בכל מקום שאתה נמצא.
שלטי איתור דרכים
שילוט זה עוזר ללקוחות לנווט באזורים חיצוניים או פנימיים. למשל בחניונים ניתן לכוון ליציאות ולכניסות. כמו כן, בבניינים גדולים – קניונים, בתי חולים או בנייני משרדים – שלטי איתור דרכים מונעים מאנשים ללכת לאיבוד.
לוחות תפריטים
מפעלי אירוח כגון מסעדות, טייק אווי, בתי קפה וברים יכולים ליהנות מלוחות תפריט. שלטי הקידום יכולים להיות בתוך הבית או בחוץ ולהשתמש בסוג כיתוב השילוט התואם למותג. לוחות תפריטים בדרך כלל מודיעים ללקוחות על הצעות מיוחדות או מבצעים יומיים. שילוט התפריט יכול להיות לוחות מודפסים סטטיים, לוחות מחיקים, לוחות מגנטיים או פוסטרים דיגיטליים.
שלטי בטיחות
רוב העסקים נדרשים להציג שלטי בטיחות כדי להתריע על סכנות או לתת כיוון. דוגמאות לשילוט בטיחות כוללות מילוט אש, סכנה, בטיחות חשמלית או סכנות ביולוגיות. בנוסף, שלטי בטיחות A-frame מועילים להתריע על סיכוני מעידה או החלקה בעת הניקוי.
מטרת השילוט בחנות
שילוט לחנות משרת מספר מטרות. שילוט חוץ יכול למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, ושלטים פנימיים יכולים להכיל תוכן פרסומי או פרסומי. שילוט לחנויות קמעונאיות יכול גם להדריך לקוחות ולעזור להם לאתר סחורה. בעיקרו של דבר, שילוט לחנויות יכול להגביר את המכירות ולהועיל ללקוחות.
בואו נסתכל בפירוט על מטרת השילוט בחנות.
שילוט חוץ לפרסום ושיווק
הסיבה הנפוצה ביותר להתקנת סוגים שונים של שילוט חוצות היא להגדיל את כמות הרגליים ולהגדיל את המכירות. בנוסף, לוחות שילוט שונים כגון שלטי חוצות הם כלי שיווק מצוינים למשוך את תשומת הלב של אנשים. שלטי פרסום ושיווק אחרים כוללים עטיפת בניין, פרסום בתחבורה ציבורית או שלטים אינטראקטיביים באתר.
שילוט פרסום ושיווק הוא דרך חיונית לבסס הכרה במותג. באמצעות שלטים מושכי עין ושילוט מידע, אתה יכול לפנות ללקוחות פוטנציאליים כדי לעודד אותם לבקר בחנות שלך. צורות אחרות של שילוט שיווקי יכולות לפרסם שירותים ומוצרים או לתקשר את ערכי המותג שלך.
שילוט חוצות להגדלת דריסת הרגל ולקוחות חדשים
אתה יכול להשתמש בסוגים שונים של שלטים ותצוגות חזותיות כדי לעזור ללקוחות למצוא את העסק שלך. לדוגמה, שלט גדול המציג את לוגו העסק ואת שם המותג שלך יהיה ניתן לזיהוי מיידי. שלט אינפורמטיבי זה יפנה את הקונים למתחם שלך.
בנוסף, שימוש חכם בגרפיקת חלונות יכול לעורר עניין של עובר אורח להיכנס לחנות שלך מתוך סקרנות.
שילוט מידע בחנות
שלטים בתוך המתחם הקמעונאי שלך הם אידיאליים לשיפור זרימת הלקוחות, הכוונה לכניסות או יציאות, מתן הנחיות מועילות ומידע על מבצעי קידום מכירות. שילוט מציאת דרך עוזר גם להפחית את תסכול הלקוחות בחנויות גדולות ובקניונים.
אתה יכול להשוות שלטים אינפורמטיביים בקמעונאות למגירות תיוג כדי לדעת את התוכן. כתוצאה מכך, אתה יכול למצוא את מה שאתה מחפש במהירות מבלי לפתוח כל מגירה. באופן דומה, הצבת זיהוי או שילוט הכוונה מעל גובה העיניים יכולה לעזור לקונים למצוא במהירות את מה שהם מחפשים, ובכך לשפר את חווית הלקוח.
שילוט איתור דרכים לא חייב להיות מוגבל לתצוגות חזותיות. לדוגמה, סימני ברייל יכולים לספק תמיכה במישוש לאנשים עם לקות ראייה.
היתרונות של שילוט לקמעונאות
שילוט בחצרים קמעונאיים הוא כלי שיווקי יעיל והוא נהדר לחוויית הלקוח. בעלי עסקים יכולים להשתמש בשילוט כדי להציג מוצרים או להודיע על מבצעים מיוחדים. בנוסף, העברת מסרים מרכזיים ללקוחות מועילה הן לקונים והן לבעלי החנויות. לבסוף, שילוט מתאים יכול לגרום להגדלת ההכנסות לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות.
הנה כמה דרכים שבהן העסק הקמעונאי שלך יכול להפיק תועלת משילוט משופר:
- שיווק חסכוני – שילוט מפתה עם הנחיות, תוכן פרסומי או מיתוג הוא דרך זולה לשים לב. אתה יכול לבנות מותג מוכר על ידי שימוש בעקביות בכל הפרסום, השילוט, הנוכחות המקוונת והמדיה החברתית שלך.
- תקשורת לקוחות טובה יותר – שילוט מקל על תקשורת לא פולשנית עם לקוחות. שילוט קמעונאי יכול לעזור ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים, לעודד רכישות דחף ולהשפיע על התנהגות קניות.
- מכירות מוגדלות – על ידי שיפור שילוט קידום מכירות ויישום פוסטרים דיגיטליים, תוכל להגביר את המכירות ובו בזמן לשרת את צרכי הלקוח שלך.
שיטות עבודה מומלצות לשילוט הקמעונאי שלך
התקנת סוגים שונים של שלטים מועילה רק אם היא יעילה. שילוט ברור ותמציתי המעביר מסרים ספציפיים יספק לך החזר מצוין על ההשקעה. איך אתה יכול להבטיח שהשילוט ישיג את המטרות שלך?
הנה כמה טיפים מועילים לניצול מיטבי של השלטים:
- היה ספציפי – השתמש בפרטים ספציפיים בשפה ברורה ותמציתית כדי ליידע על שירותים, מוצרים או לתת הנחיות.
- שמור על זה פשוט – נסה להעביר את המסר שלך כך שהקורא ידע מה לעשות תוך חמש שניות או פחות. זכור, סימנים, סמלים ועזרים חזותיים יכולים לומר יותר ממילים.
- השתמש בטקסט כותרת – השיטות המומלצות לכתיבת שילוט ברור כוללות היררכיה. השתמש בכותרת, הסבר קצר וקריאה לפעולה. השתמש בכמה שפחות מילים כדי להעביר את המסר שלך.
- כלול קריאה לפעולה – וודא שהלקוח יודע מה לעשות לאחר קריאת השלט. זה בסדר להגיד להם מה לעשות.
- הפוך את השלט לבולט – שימו לב לסוגי האותיות והצבעים של השלט כדי לוודא שהוא קריא, יוצר השפעה וניתן לראות אותו בקלות.