פוסטים אחרונים
היתרונות בלהיות פרמדיק
היתרונות בלהיות פרמדיק

מהם היתרונות בלהיות פרמדיק?

שאלתם את עצמכם פעם מה היתרונות בלהיות פרמדיק? בכל פעם שיש תאונה או מקרה חירום רפואי, תמיד יש את האנשים הראשונים במקום שמופיעים לעזור. הם האנשים שמאחורי גלגלי האמבולנסים הדוהרים כדי להציל מצבים בשעת חירום. אם אתה רוצה לעזור לאלו הזקוקים מאוד לטיפול רפואי, תוכנית לקורס חובשים יכולה להיות בשבילך.

מה הם בעצם פרמדיקים (EMT)?

פרמדיקים (EMT) הם טכנאי רפואת חירום ברמה הגבוהה ביותר של הסמכה רפואית והכשרה בטיפול במצבי חירום. הם מספקים טיפול מקדים וטיפול למטופלים לפני שניתן יהיה לקחת אותם לבית החולים או למתקן רפואי לקבלת טיפול נאות. פרמדיקים גם מספקים סיוע במהלך העברות מטופלים בין מרפאות.

לחובשים יש הכשרה רבה יותר ממה שיש לעמיתיהם והם יכולים לבצע זריקות תוך ורידי וכן לבצע הליכים רפואיים מתקדמים. בדיוק כמו רוב הצוות הרפואי, הפרמדיקים עובדים שעות ארוכות, לפעמים משמרת של 12 שעות.

אתה יכול להיות מוזמן בכל עת, בין אם זה בלילה, סוף שבוע או חג כדי לספק סיוע. מכיוון שזהו מקצוע מרתק. זה דורש חוסן, כוח פיזי וכישורי פתרון בעיות כדי להצטיין.

מהם היתרונות בלהיות פרמדיק?

למרות האופי המאתגר של עבודתו של פרמדיק, יש הטבות בלהיות כזה. הנה כמה מהיתרונות שתוכלו ליהנות מהם כשאתם מתחילים להתאמן.

שביעות רצון של אנשים מסייעים

אין תחושה גדולה יותר מלראות את העיניים האלה מתנופפות לחיים לאחר תאונה איומה שלא הותירה תקווה להישרדות. כחובש, אתה מגיע למצבי חירום רפואיים רבים ומקבל את ההזדמנות להציל חיים באמצעות הידע והכישורים שלך. אם אתה נלהב להחזיר לחברה, להיות פרמדיק הוא אחת הדרכים הרבות שאתה יכול לעשות זאת.

קרן קריירה חזקה וצמיחה

הצורך בפרמדיקים תמיד יהיה שם ללא קשר לכמה קשה הכלכלה. ישנן הזדמנויות עבודה רבות על פי הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה אשר צופה עלייה של 16% בתעסוקה בין 2016 ל-2026. זה אומר שכנראה לא תהיה לך בעיה למצוא עבודה לאחר שתסיים את ההכשרה שלך. יתרה מכך, אתה יכול לצפות ליציבות תעסוקתית ככל שהאוכלוסייה מזדקנת, מה שהופך מקרי חירום רפואיים הקשורים לגיל תכופים יותר.

עבודה כחובשת היא גם בסיס קריירה נהדר אם אתה שואף להיות אחות או רופא. זה נותן לך שפע של כישורים וניסיון בטיפול בחולים עם בעיות שונות. ככזה, המעבר שלך לסיעוד, למשל, יכול להיות חלק.

מגוון חוויות

אם המחשבה להתמודד עם אתגרים חדשים מדי יום מרגשת אותך, אתה יכול להיות הרבה יותר מאושר להיות פרמדיק מאשר לעבוד במשרד ליד שולחן. אין יום אחד זהה, כאשר אתה מקבל שיחות שונות עבור סוגים שונים של מקרי חירום. פעם אחת תטפל בקורבנות השריפה; בפעם הבאה שאתה נקרא לסייע לקורבנות אסונות טבע. אין שעמום כשאתה פרמדיק, וכשאתה משלב את זה עם תשוקה, אתה צריך ליהנות יותר מהעבודה שלך.

הַרפַּתקָה

רוב תפקידם של הפרמדיקים כולל יציאה לשטח לטיפול במצבי חירום. יש הרבה נסיעות מעורבות ואתה זוכה לבקר באזורים שונים של המדינה. פרמדיקים גם משתתפים באירועים רבים מכיוון שהם תמיד בכוננות למקרי חירום רפואיים. זה לא מוגבל לאירועים לא בטוחים בלבד!

איך אני יכול להיות פרמדיק?

להיות פרמדיק דורש הכשרה לאחר תיכון, הסמכות ועמידה בדרישות הרישוי. תוכניות ההכשרה ידרשו ממך להשלים הכשרה בשטח בנוסף לקורסים שלך. לפי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה, פרמדיקים עשויים לדרוש תארים נלווים, הכוללים כ-1200 שעות הדרכה. תארים יכינו אותך במגוון רחב של תחומים החל מפרמקולוגיה ורפואה ועד פעולות שירותי רפואת חירום.

מכיוון שהפרמדיקים הם תמיד המנהיגים של צוותי החילוץ שלהם, יש להם הכשרה מתקדמת יותר משאר אנשי המקצוע. ראשית, עליך להשלים את EMT-B שהיא רמת ההכשרה הבסיסית ביותר עבור כל טכנאי רפואת חירום. אז אתה צריך להיות מוסמך לפני שאתה יכול להיות פרמדיק. עם זאת, אתה יכול להיות מועסק בהכשרה הראשונית שלך כפי שאתה מתכנן להירשם לכל תוכנית הכשרה אחרת של פראמדיק.

האימון שלך יהיה חסר תועלת אם אתה לא מורשה כי לא תוכל להתאמן. השלב האחרון, אפוא, כרוך בקבלת רישיון, המחייב אותך להיבחן. מילוי כל הדרישות החינוכיות עוזר לך לקבל את כל הידע הדרוש כדי לטפל טוב יותר בחולים ולהשתמש בציוד מתקדם. לאחר מכן תוכל לעבוד במגוון מקומות כולל מוסדות חינוך, מכבי אש ואפילו רשויות אכיפת החוק.

אודות לירן אלידומי

נעים מאוד, לירן אלידומי. מקדם ובונה אתרים מראש העין, אוהב לטייל, לצחוק ולאכול, (קרניבור) אני חושב שאוכל הוא אחד מתענוגות החיים ולכן גם הבלוג הזה של האוכל, תמצאו כאן מגוון רחב של מתכונים החל מעופות, בקר, דגים, קינוחים ועוד.

שווה בדיקה

איזה ציוד לקנות לחדר כושר

איזה ציוד לקנות לחדר כושר

בעת הקמת חדר כושר, הציוד שאתה צריך לקנות תלוי בגורמים שונים, כולל גודל החלל, התקציב …

כתיבת תגובה