פוסטים אחרונים
פעילות גיבוש בזום
פעילות גיבוש בזום

פעילות גיבוש בזום 5 משחקי גיבוש מהנים לעובדים

פעילות גיבוש בזום הם מרכיב חשוב במקום העבודה. הם עוזרים לקבוצות למצוא בסיס משותף, ללמוד לעבוד יחד ולבסס אמון. אם הצוות שלך עובד כעת מהבית, אתה יכול להשתמש במשחקי בניית צוות וירטואליים עבור Zoom כדי לנצל את היתרונות של בניית צוות אפילו בלי לצאת מהבית! המשך לקרוא לרעיונות ופעילויות של זום לבניית צוות!

למרות שרוב האנשים ברחבי העולם הניחו שכולנו נחזור לחיות את החיים כרגיל עד תחילת 2021, די ברור שזה לא המקרה. סקר שבוצע חשף כי 25% מהאמריקאים העובדים יעבדו מהבית עד שנת 2021, ויותר ויותר אנשים יעברו מעבר עם השנים.

כאשר המעבר מתרחש, אנו רואים גם שינוי באופן שבו אנשים מתקשרים. מכיוון שעובדים מרוחקים לא רואים לעתים קרובות, אם בכלל, את הצוות שלהם באופן אישי, הם משתמשים בתוכנת שיחות ועידה בווידאו כמו זום.

זום הוא כלי נהדר מכיוון שהוא חינמי לחלוטין ויכול לארח עד 100 משתמשים בו זמנית. לא משנה כמה גדולה או קטנה הקבוצה שלכם, כולכם יכולים לראות אחד את השני על מסך המחשב, להקשיב ולתקשר אחד עם השני! זה לא רק הופך אותו למושלם לפגישות צוות וירטואליות, אלא שהוא גם נהדר למשחקי בניית צוות וירטואליים.

במאמר זה:

  • כיצד להשתמש בזום
  • פעילות גיבוש צוותים
  • הטבות לבניית צוות

אם חשבתם לארח אירוע גיבוש וירטואלי של צוות, אבל לא בדיוק בטוח איפה להתחיל, אנחנו כאן כדי לעזור! להלן עשרים ממשחקי בניית הצוות הווירטואליים המהנים ביותר עבור Zoom. כל אלה הן אפשרויות זולות (חלקן אפילו בחינם!) ואת כולן ניתן לעשות מהנוחות של הבית שלך. לפני שניכנס לרשימה, בואו נעבור על איך להוריד ולהשתמש בזום.

כיצד להשתמש בזום לבניית צוות וירטואלי

תזדקק ל-Zoom כדי לנסות את הפעילויות האלו לבניית צוות של Zoom! חדשות טובות – הורדה ושימוש בזום קל מאוד – כל אחד יכול לעשות זאת!

  1. עבור אל https://zoom.us/download
  2. לחץ על כפתור הורד תחת "זום לפגישות לקוח"
  3. לאחר השלמת ההורדה, התקן את האפליקציה במחשב שלך
  4. צור חשבון – אתה יכול להשתמש בדוא"ל העבודה שלך או להשתמש בתכונת הכניסה היחידה דרך גוגל או פייסבוק
  5. ארח פגישה – לחץ על הכפתור שכתוב "התחל פגישה"
  6. הוסף משתתפים – לאחר תחילת הפגישה, תוכל להזמין אנשים להצטרף על ידי לחיצה על "משתתף" בסרגל הכלים התחתון ולאחר מכן "הזמן"
  7. שתף את פרטי הפגישה – Zoom יספק לך קישור ייחודי לפגישה שלך, אותו תוכל לשתף עם כל מי שתרצה להצטרף אליו! הפרטים יישלחו בחזרה באמצעות דואר אלקטרוני, טקסט או אפליקציית הודעות.
  8. הצטרף לפגישה – כדי להצטרף לפגישה שכבר מתבצעת, פתח את אפליקציית זום ולחץ על "הצטרף". הזן את מזהה הפגישה ששותף איתך, הקלד את שם התצוגה שלך, ואתה מוכן!

תזמון אירוע
תוכל גם לקבוע פגישה לזמן מסוים בעתיד. זה יכול לעזור מאוד בעת תכנון אירוע גיבוש וירטואלי של צוות.

פתח את אפליקציית זום ולחץ על "תזמון"
הזינו את פרטי הפגישה – תאריך, שעה, נושא וכו'.
לאחר שתזין את פרטי הפגישה, תקבל את פרטי הפגישה הייחודיים שלך שתוכל לשתף עם כל מי שהוזמן להשתתף.
זה פחות או יותר כל מה שאתה צריך לדעת על השימוש בזום לבניית צוות וירטואלי! אז, בלי שום עיכוב נוסף…

21 משחקי גיבוש וירטואליים לזום

חדר בריחה וירטואלי

חדר בריחה וירטואלי הוא פעילות מהנה שדורשת מקבוצה לתקשר אחד עם השני על מנת להשלים את המשימות שעל הפרק – זה הופך אותו לאופציה מצוינת לבניית צוות וירטואלי! אם אינך מכיר הרפתקה בחדר בריחה, זוהי פעילות מתוזמן שבה הצוות שלך צריך להשלים סדרה של משימות מתוך מחשבה על משימה אולטימטיבית. המשימה יכולה להיות מושלמת רק אם הקבוצה יכולה לעבוד כצוות מגובש ותקשורתי!

משחק מסתורי

משחקי מסתורין מקוונים הם אופציה מצוינת לקבוצות גדולות יותר, אפילו לקבוצות מעל 1,000! לאחר שכולם נכנסים לפגישה, המשתתפים מחולקים לקבוצות קטנות יותר, כל אחת מתחרה לפתור תעלומה הכי מהר. הצוות שמפגין את כישורי שיתוף הפעולה והתקשורת הטובים ביותר יסיים את משימתו ראשון וינצח את הצוותים האחרים!

הצגות אונליין

מופעי משחקים מקוונים הם הדרך המושלמת לחוות תחרות ידידותית וליהנות ביחד כצוות! השחקנים מתחרים בחמישה סבבים ייחודיים שבהם הם מאותגרים עם פאזלים, משחקי מילים ומחשבות. קבוצות צוברות נקודות ותגים, עובדות לקראת המקום העליון בטבלת ההישגים. הקבוצה עם הכי הרבה נקודות בסוף מנצחת!

משחק הרוצח המסתורי אונליין

משחקי תעלומת רצח הם קלאסיים "מי יודע?" משחקים עם טוויסט מודרני. למעשה, יש למעשה חברה בשם WHOdunnit והם מארחים משחקי מסתורין רצח דרך זום! יש להם אפשרויות רבות ושונות לבחירת הצוות שלך, כך שתוכל לבחור את ההרפתקה שנשמעת לך הכי מהנה. משחקי מסתורין רצח מושלמים לבניית צוות וירטואלי מכיוון שהם דורשים יצירתיות, תקשורת, חשיבה ביקורתית, והם פיצוץ!

טריוויה

ישנן כמה דרכים שונות לשחק טריוויה עבור פעילות וירטואלית של בניית צוות. ראשית, אתה יכול להעלות שאלות משלך ולנסח אותן סביב עמיתיך לעבודה והעובדים שלך. לדוגמה, אתה עשוי לשאול, "איפה המקום האהוב על _ לשתות קפה?" או "כמה זמן __ עובד כאן?"

מה בניית צוות בזום יכולה לעשות עבור הצוות שלך

בניית צוות וירטואלית יכולה לעזור להפחית חלק מההשפעות המזיקות שיכולות להיות לעבודה מהבית על הצוות שלך.

אם אתה מתחיל לשים לב שלצוות שלך יש כמה חברים שמרגישים לא נתמכים, בודדים או מבודדים, בניית צוות וירטואלית יכולה לעזור להזכיר להם שיש להם קבוצה מוצקה של אנשים שנמצאת שם בשבילם.
לפעמים, עובדים מרוחקים עשויים להרגיש שרופים או כאילו פגעו בקיר בעבודה. תרגיל בניית צוות וירטואלי יכול לעזור להביא אלמנט של כיף והתרגשות שהצוות שלך עלול להיות חסר לנו מאוד.
עבודה מהבית עלולה לגרום לעובדים להרגיש כאילו העבודה שלהם גוזלת את חייהם. בניית צוות וירטואלית יכולה לעזור למי שחסר להם אוטונומיה בכך שהיא עוזרת להם להשיג אמון מחברי הצוות האחרים שלהם.
תקשורת חשובה ביותר כאשר אתה עובד בקבוצה של אנשים, אבל עבודה קילומטרים על קילומטרים מהעמיתים לעבודה יכולה להקשות על התקשורת. פעילויות בניית צוות וירטואליות נותנות לחברי הצוות הזדמנות לתקשר זה עם זה בסביבה נטולת מתחים וחסרי סיכון שיכולה לפתוח את הדלת לתקשורת טובה יותר בעת הצורך: בעבודה.

מתי יש לנצל פעילויות אונליין לבניית צוות?

פעילויות וירטואליות לבניית צוות הן נהדרות לשילוב עובדים חדשים כמו גם לקשר עמיתים לעבודה ולעזור להם להכיר אחד את השני יותר. אין כמעט זמן "רע" להשתמש בתרגילי בניית צוות וירטואליים, אבל הנה כמה הזדמנויות משמעותיות.

גיוס עובדים – גיוס ושילוב חברי צוות, בין אם באופן אישי ובין אם מרחוק, יכול להיות משימה לא פשוטה. תרגילי בניית צוות מרחוק יכולים להיות דרך יעילה להציג מתגייסים חדשים ולהתאקלם בצוות!

פיתוח מנהיגות – הצבת מישהו בעמדת מנהיגות במהלך תרגיל גיבוש וירטואלי של צוות נותן לו את ההזדמנות לחדד את כישוריו בסביבה עם סיכון נמוך. זה גם עוזר לחברי הצוות ללמוד את סגנון העבודה של המנהיג שלהם, לפתח אמון ולספק משוב.

תרבות ובניית צוות – לכל חברה יש תרבות משלה המשפיעה על האופן שבו חברי הצוות עובדים ומתקשרים זה עם זה. תרגילי בניית צוות וירטואליים מאפשרים לצוותים לבסס בצורה חיובית את התרבות הזו על ידי לקיחת הפסקה מהעבודה והערכה מחדש של מה שהארגון מעריך להצלחה. חברות רבות אוהבות להראות לעובדים שהם הגורם התורם החשוב ביותר להצלחתם!

אירועים/כנס מיוחדים – אם החברה שלך מתכוננת לאירוע או כנס מיוחד, זה יכול להיות זמן מתאים בהחלט להשתעשע עם אנשים מחוץ לצוות המיידי שלך, אך חולקים את אותם ערכי החברה!

הערכת עובדים – תרגילי בניית צוות וירטואליים יכולים להיות פרס על העבודה הקשה של הצוות! חשוב מאוד להזכיר לעובדים שלך שאתה מעריך את המאמצים שלהם וכולם נהנים מאישור קטן!

אודות לירן אלידומי

נעים מאוד, לירן אלידומי. מקדם ובונה אתרים מראש העין, אוהב לטייל, לצחוק ולאכול, (קרניבור) אני חושב שאוכל הוא אחד מתענוגות החיים ולכן גם הבלוג הזה של האוכל, תמצאו כאן מגוון רחב של מתכונים החל מעופות, בקר, דגים, קינוחים ועוד.

שווה בדיקה

היתרונות של פעילויות בניית צוותים

היתרונות של פעילויות בניית צוותים

בעלי עסקים מחפשים כל הזמן דרכים להפוך את החברה שלהם לרווחית ומצליחה יותר, ועובדים חדורי …

כתיבת תגובה