פוסטים אחרונים
היתרונות של עיבוד שפה טבעית (NLP)
היתרונות של עיבוד שפה טבעית (NLP)

היתרונות של עיבוד שפה טבעית (NLP)

לאחר הקדמה קצרה וסקירה של עיבוד שפה טבעית (NLP) – כפי שניתן לראות במאמר האחרון שלנו, כעת נדבר על היתרונות של NLP.

כפי שהזכרנו קודם, NLP הוא שילוב של מדעי המחשב, בלשנות ולמידת מכונה – מה שהופך אותו לטכנולוגיית המפתח מאחורי האופן שבו אנו יכולים כעת לתקשר בחופשיות עם המכשירים שלנו באמצעות השפה שלנו (למשל: Siri, Google Assistant, Alexa, וכו.).

העובדה ש-NLP עוזרת למכונות לשבור את השפה האנושית – מה שהופך את תהליך ניתוח החוקים והמבנים של השפה לקל יותר – היא בסופו של דבר הסיבה לכך שה-NLP מתגלה כנכס כה גדול עבור עסקים. בין היתרונות הרבים של NLP, להלן כמה שיכולים בהחלט להביא השפעה חיובית על העסק שלך.

במידה ותרצו ללמוד יותר על NLP תוכלו להגיע למכללה שלנו בירושלים כדי ללמוד ולהעשיר את הידע שלכם יותר טוב, לחצו על הקישור הבא כדי להירשם ללימודי NLP ירושלים.

1. נתח מערכי נתונים גדולים יותר

זה בלתי נמנע שחברה תתקל לעתים קרובות בקבוצות גדולות של נתונים לא מובנים (מסמכים, סקרים, סקירות של לקוחות, מיילים, דיווחים חדשותיים, הערות במדיה חברתית וכו') שפשוט קשה מדי עבור מחשבים לעיבוד ידני. זה ייקח ימים, או אפילו שבועות, למחשבים קונבנציונליים לנתח כמויות כה מסיביות של נתוני טקסט – שלא לדבר על כך שיטה זו נוטה מאוד לטעויות אנוש ולהטיות. עם טכנולוגיית NLP, ניתן לעבד ולנתח משימות אלו באופן אוטומטי באמצעות שיטות חישוביות שהן הרבה יותר מדויקות ויעילות בזמן.

2. ספק ניתוח אובייקטיבי יותר

כשזה מגיע לביצוע משימות חוזרות, בין אם זה קריאה, עיבוד או ניתוח אחד יותר מדי נתונים מבוססי טקסט, בני אדם נוטים לאבד את יכולתם להתמקד בנקודה מסוימת – מה שעלול לגרום להם לעשות טעויות או לעשות משהו על סמך רגשות אישיים משלו. זו בדיוק הסיבה שמחשבים יכולים לספק לך ניתוח אובייקטיבי יותר מכל בני אדם אי פעם – בנוסף לאופן שבו ניתן לעשות הכל תוך זמן קצר.

אתה יכול לאמן כלים מבוססי NLP לנתח נתונים מבוססי טקסט – לא משנה הכמות – בהתבסס על הדרישות הספציפיות של החברה שלך מבלי שתצטרך לדאוג מהתערבות אנושית מיותרת. מכיוון שהטבע של כלים מבוססי NLP הוא ללמוד ולהתאים את מטרות החברה שלך, אתה תמיד יכול לצבוט ולהמשיך לאמן אותם כשהעסק שלך מתפתח מעת לעת.

3. ייעול תהליכים יומיומיים

סקירת משוב מלקוחות לגבי המוצרים או השירותים שלך באופן קבוע היא אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את האסטרטגיה העסקית שלך. עם זאת, לבקש מעובדים לעבוד במשרה מלאה רק כדי לבצע ניתוח נתונים ידני מסוג זה לעולם לא יכול להשתוות ליעילות השימוש בכלי NLP. חיבור כלי NLP לנתוני החברה שלך מאפשר לך להישאר מעודכן במה שהלקוחות שלך אוהבים או לא אוהבים במוצרים או בשירותים שלך בזמן אמת, בניכוי הטרחה והעלות של לבקש מהעובדים שלך לעבוד 24/7 במטרה רק לבצע משימות שחוזרות על עצמן. .

4. שפר את חווית הלקוח

השארת לקוחות בקור – או אי היענות לשאלותיהם באופן מיידי – היא ככל הנראה הסיבה העיקרית מאחורי נפילתה של כל חברה. זיהוי משבר פוטנציאלי כרוך בהבנה מקיפה של התנהגות הלקוח שלך – לא רק מה הם אומרים על המוצרים או השירותים שלך, אלא גם למה הם אומרים זאת. ישנם טונות של כלי NLP זמינים בשוק מהם תוכל לבחור כדי לעזור לך להגיב מיד ללקוחות.

צ'טבוטים ועוזרים וירטואליים הם שתי דוגמאות מצוינות לאופן שבו משתמשים ב-NLP על ידי עסקים למענה אוטומטי על שאלות, כגון תגובה מהירה ונכונה לשאלות הלקוח, האצת זמני תגובה ומתן מידע מפורט לגבי הבקשות הספציפיות של כל לקוח.

5. חילץ תובנות ניתנות לפעולה

ניתוח שיחות במדיה חברתית, סקרים פתוחים או ביקורות מקוונות דורשים תשומת לב נוספת לפרטים – במיוחד כאשר אתה יודע שהמקומות האלה נמצאים בדיוק במקום שבו נמצאות התובנות החשובות ביותר. עם זאת, דשדש בו ביד פירושו שתצטרך להשקיע אינספור שעות בחיפוש אחר תובנות – בתקווה למצוא תובנות ניתנות לפעולה – בתוך ים של נתונים לא מובנים. כלי NLP מונעי בינה מלאכותית יכולים להפוך את כל התהליך של מיון נתונים לא מובנים, לחפש את השיחות הרלוונטיות ביותר ולספק לך תובנות שניתן לפעול באופן מיידי.

למידע נוסף על האופן שבו נעשה שימוש מיוחד ב-NLP בפלטפורמות מודיעין התקשורת של Sonar כדי לעזור לנו לבצע ניתוח סנטימנט של שיחות בהאסה אינדונזיה, אל תהסס לפנות אלינו ישירות.

אודות לירן אלידומי

נעים מאוד, לירן אלידומי. מקדם ובונה אתרים מראש העין, אוהב לטייל, לצחוק ולאכול, (קרניבור) אני חושב שאוכל הוא אחד מתענוגות החיים ולכן גם הבלוג הזה של האוכל, תמצאו כאן מגוון רחב של מתכונים החל מעופות, בקר, דגים, קינוחים ועוד.